header_blue
ГОЛОВНА СТОРІНКА ІСТОРІЯ ЦЕНТРУ АДМІНІСТРАЦІЯ КОНТАКТИ ПОСЛУГИ ФОТО
 
ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАЯВНИКА

 

Заявник має право:

- подавати заявку в любий акредитований орган по сертифікації систем управління;

- ознайомитися процедурами проведення перевірки та оцінки систем управління;

- подавати скарги та апеляції стосовно виконуваних робіт по сертифікації до ОС, вирішувати спірні питання;

- ознайомлюватися з процедурами розгляду скарг, апеляцій та спірних питань;

- погоджувати склад комісій по перевірці та оцінці систем управління;

- отримувати відповідні звіти стосовно перевірки та оцінки систем управління;

- отримати сертифікат відповідності у визначений термін, якщо результати перевірки та оцінки позитивний;

- використовувати інформацію про сертифіковану систему управління якістю з метою реклами.

- заявляти до органу з сертифiкацiї щодо розширення дії системи управління якістю.

Заявник зобов’язаний:

- мати документально оформлену систему управління якістю (СУЯ) відповідно ДСТУ ISO 9001-2001;

- завжди виконувати відповідні положення програми сертифікації;

- виконувати усі необхідні умови для проведення оцінювання, зокрема надання документації на експертизу та доступу до всіх галузей, зареєстрованих даних (зокрема звіти про внутрішні перевірки), а також до персоналу з метою оцінювання, нагляду, повторного оцінювання і розгляду скарг;

- заявляти щодо сертифікації тільки ті види діяльності (виробництво продукції, надання послуг) на які є офіційний документ (СТАТУТ, ліцензія або інші);

- не використовувати сертифікат таким чином, щоб завдати шкоди репутації органа з сертифікації (ОС), і не робити будь-яких заяв про свою сертифікацію, які ОС може вважати такими, що вводять в оману, або несанкціонованими;

- у разі призупинення або скасування дії сертифікату (з будь-яких причин) припинити використовувати всі рекламні матеріали, що містять посилання на сертифікат, і повернути бланк сертифікату на вимогу ОС;

- використовувати сертифікат лише для зазначення того, що система управління якістю відповідає визначеним стандартам або іншим нормативним документам, а не використовувати його таким чином, щоб могло створитися враження, що продукція чи послуга схвалені ОС;

- забезпечувати, щоб жодний документ: сертифікат, знак чи звіт, або будь-яка їхня частина не використовувались для введення в оману;

- посилаючись на свій сертифікат у засобах інформації, а саме у документах, брошурах або рекламних матеріалах дотримуватися вимог ОС;

- при наданні заявки на сертифікацію системи управління якості, повинен надавати при необхідності додаткову інформацію;

- інформувати ОС про всі зміни СУЯ;

- виконувати всі коригувальні дії для усунення виявлених ОС невідповідностей.

 


НОВИНИ

Архів новин 2014

Архів новин 2013

Архів новин 2012

Архів новин 2011

Архів новин 2010

Архів новин 2009

3

4

2

2

2

 

© 2017 ДП “КРИВБАССТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ”